خبرائی از بالیوود

خبر بدهم در مورد اینکه بابای کاجول دربخش ICU بستری شده وکاجول به همراه تمام ِ فامیل در بیمارستان لیلاواتی مومبای حضور دارند همراهان در صبح زود وبعد از ظهر واخرشب میتونن ملاقات کنند البته به مدت خیلی کوتاه .مادر امیتا باچان هم در بخش ICUهمین بیمارستان بستر

پدر کاجول و تانیشا ، شومو موکورجی تا الان کسالتش رفع نشده

چهارشنبه ، تانوجا در بیرون محوطه ی بیمارستان با چهره ی ناراحتی دیده شده ، شوهر ِ بازیگر قدیمی(تانوجا ) این روزها در بیمارستان بستریه واونم در بیرون محوطه بیمارستان دیده میشه 

آجی دوگان در تمام این روزها سرش شلوغ بوده و تمام وقتش پر بوده وبه ملاقات پدرزنش رفته، اونها امارتشون رودر جوهو تغییراتی دادن اون رو باسازی کردن این امارت در یک محله ی ییلاقی هست و حالا آماده میشن برای ارسال و اگهی دادن فیلمشون یومی اور هم( آخر امروز اونها این کار رو آغاز میکنن) وایی یعنی امروز فردا پسترش میاد بیرونی شده

---------------------------------------------------------

لیست ِ مهمانانی که برای پریمیر(نمایش ویژه‍ )ام شانتی ام حضور دارند: یاش وپاملا چوپرا ، راوی چوپرا ، کارن جوهر ،اشوتوش گاواریکار باهمسرش سونیتا ،بابیتا ،باپی لاهیری ، دیوید داوان ،سوباش گای ، کونال کوهلی ،ساجید خان ،ویدیا بالان ،لارا داتا ،امیشا پاتل ،نیلام ،سانجی کاپور ، توشار کاپور ،مانیش مالهوترا ،شابیر بوکسوالا ،راوینا تاندون وآنیل تاندانی ،دینو مورا ومیمو چاکرابارتی با مادر یوگیتا ،رانی موکرجی هم همراه با مادرش کریشنا شرکت میکنند. وهمچنین سلمان خان هم که حضور نداره

فرح از کاجول هم دعوت کرده ولی او نمی تونه شرکت کنه چون او وشوهرش اجی دیوگان مشغول جابجایی بانگلوی جدیدشون (خونه جدید )در جوهو هستند (درخبر بیماری ِپدر کاجول هم گفته شده که این روزها در بیمارستان هستند )هریتیک وایشواریا هم نمیتونن شرکت کنند چون در کرجات مشغول فیلمبرداری جودا اکبر هستند وبرگشتن  به اونجا براشون سخت میشه .اشوتوش هم از کرجات به اونجا میره.

-----------------------------------------------------------------

قبل از اینکه شاهرخ به انگلیس بره در رویدادهای دیگه ای هم  که مربوط به ام شانتی ام بوده شرکت داشته ودر اون زمان در بازوبندش از سنگهایی استفاده میکرده که برای دور موندن از بلا یا چشم ِ بد بکار میره

کاجول و سانجی دات هم از همین سنگهای مشابه برای سلامتیشون استفاده میکنند .ظاهرا این سنگها رو یه دکتر به اجی دیوگان ،کاجول وسانجی دات داده (حتی تانیشا هم از این بازوبندها میبنده که البته میگن این سنگها برای کم کردن وزن هم هست )ا

منبع میگه که شاهرخ این روزها زیاد حالش خوب نبوده و به خاطر همین بهش توصیه میکنند که برای سلامتیش از این بازوبندها با سنگهای رنگی به دستش ببنده .البته این نگرانی نباید برای ام شانتی ام باشه چون برای این فیلم موفقیت و فروش ِ خوبی پیش بینی شده

-----------------------------------------------------------------

اینجا رو هم که ببینید یه تصویریه در یه کانال که پایینش خبر بازی کاجول وشاهرخ رو با هم زیرنویس کرده

http://www.kajolmania.net/khan_news.gif

---------------------------------------------------------

 

نظرات 20 + ارسال نظر
فرنوش سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 16:10 http://bollywoodlove.blogfa.com

سلام علی اصغر خان
خوبی ، چه طورایی
چه آپ توپی بود دمت گرم
من آپیدم بهم سر بزن منتظرتم

راشین سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 20:57

سلام علی اقای عزیز
وای عالیییییییییییییییییییییی بود
وبلاگ جدیذت محشر امروز کاملا اتفاقی پیداش کردم
من واقعا لذت بروم به قول فرنوش عجب اپ توپی بود
وای چه اسم قشنگی برای وبلاگت انتخاب کردی واقعا تک ستاره بالیووده
بازم ازت یکدنیا ممنونم

سارا.م سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:09

سلام اقای علی اصغر
چقدر بی سر وصدا دوباره کارت را شروع کردی اونم با یک اسم واقعا زیبا
من عاشق کارتم چون نشوندهنده علاقه واقعی ات به کاجول جونممممممممم
نه بیخود بزرگش کردی نه اونوباکسی مقایسه کردی نه به کسی توهین کردی فقط در مورد عشقت مینویسی واین یعنی علاقه واقعی من فدای کاجول بشم که طرفدارای باشعوری مثل شما داره
برات ارزوی موفقیت دارم
بیصبرانه منتظر فیلم خان هستم

ثمین جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 19:35

سلاممممممممممم
عجب اپی بود
عالیییییییییییییی بود واقعا لذتبردم
دمت گرم

رز سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:29

سلام خیلی دلم براتون تنگ شده بود
نمی دونستم که دوباره برگشتید
فقط بگم مرسیییییییییی خیلی ممنون عکسها عالی بود دستتون درد نکنه
موفق باشید

رومیسا یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 23:17

سلام عشق من ودنیای من کاجول
لذت بردم
مرسی

تینا دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:43

سلام علی اصغر اقا
چه سایت قشنگی داری
من اولین بار هست که به سایتتون میام واقعا از سایتتون لذت بردم
علی اصغر اقا من عاشق کاجول هستم و خیلی خوشحال هستم که کاجول دوباره داره با شاهرخ فیلم بازی میکنه شنیدم از ماه زانویه قراره کارن و شاهرخ و کاجول به امریکا بیان واسه فیلم (اسم من هست خان) .
من در واشینگتون زندگی میکنم و خیلی دوست دارم که کاجول و شاهرخ رو از نزدیک ببینم قرار بود کارن این فیلم رو تو نیویورک بسازه من خیلی خوشحال بودم چون نیویورک تا شهر ما فقط ۴ ساعت با ماشین راهه ولی جدیدا شنیدم که این فیلم رو قراره توی کالیفرنیا بسازند اقای علی اصغر من نمیدونم که میخواهند تو نیورک بسازند یا تو کالیفرنیا اگر شما میتونید پیدا کنید که کجا میحواهند بیان به من بگین
خدا کنه تو نیویورک باشه .
بازم تشکر میکنم از سایت قشنگتون.

تینا پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 http://www.srkajol4ever.persianblog.ir

سلام
چرا هنوز جوابم رو ندادی
اشکالی نداره من اومدم بگم که من تازه وبلاگ باز کردم واسه کاجول و شاهرخ
کلی عکس از کاجول گذاشتم خیلی خوشحال میشم بیای نظرت رو نهم بدی
منتظرت هستم

مرجان چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:56 http://www.bollywood-shaking.blogfa.com

سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید مخصوصا اسم و محتواش من عاشق کاجولم و به نظر بهترین بازیگر و هیچ کس هیچ وقت به پاش نمی رسه .
از دیدن وبلاگتون لذت بردم موفق باشید.

راشین شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:37

سلام
عید غدیرمبارک
چرا اپ نمیکنی
منتظریم
سال نو میلادی را هم به شما تبریک میگویم
موفق باشید

jafar دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 http://www.rani-s-jafar.blogfa.com

علی اصغر جون سلام
امیدوارم که حال پدر کاجول خوب باشه و بتونه سلامتیه خودشو به دست بیاره
من آپیدم یه نگاه بنداز
خداحافظ

سلمان خان از بندرعباس پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 http://www.lost.love.mihanblog.com

از آنچه رنج میبرم زندگی نیست ،زندگانند
سلام ... امیدوارم خوب باشی ... اگه میشه به من یه سری بزن آحه شاید این اخرین آپ و یا یکی مونده به آخرین آپ من باشه لطفا این آپ رو بخون حتما ... راستی اگه آدرس وبلاک به های بندری رو داری رو بهم بده . ممنونت میشم ... راستی تعطیلات عید کجایی ؟؟؟ id:ye_asmone_royaie یه آسمونی تنهای تنها به اسم سلمان خان از بندرعباس ... بای تا های

راشین سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:40

سلام علی اقا
سال نو مبارک
امیدوارم سال پر از خوشی وموفقیت برایت باشد
امیدوارم امسال سال خوبی هم برای کاجول عزیزم باشد
علی اقا امدی دل مارا خون کردی ورفتی لااقل خبری وحرفی چیزی بگو
نذار این وبلاگ به این قشنگی راکد بمونه
منتظریم

راشین جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:29

سلام علی اقا

فوت ناگهانی پدر کاجول را تسلیت میگویم

فریده یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 16:21 http://eshgeman29.blogfa.com

سلام دیگه به من سر نمیزنی.
من اپم خواستی بیا.

یوسف نیا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.

بهار جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:36

دیگه چرا نمی آپی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:16 http://www,mesbaholhoda.blogfa.com

سلام

منم یکی از طرفداران کاجولم

خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم

Bollywood Dance شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:24 http://www.bollydnc.blogfa.com

با سلام!

وبلاگ اختصاصی رقص هندی، فعالیت خود را برای آموزش رقص با موزیک فیلم های سینمای هند به علاقه مندان آغاز کرده است. در صورت تمایل به تبادل لینک با ما تماس حاصل فرمایید. منتظر حضور گرمتان هستیم...

المیرا یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 19:45 http://our-favs

خیلی قشنگه................

میشه با شما اشنا شم...

اخه من یه بالیوودی اصیلم....

لطفا بیا وبمون رو ببین و نظر بده..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد