گفتگویی با اجی دیوگان وکاجول ونیسا

گفتگویی با اجی دیوگان شده که من قسمتهای مربوط به فیلم یو می اور هوم

وکاجول ونیسا رو میزارم :

اجی دیوگان بریانی رو عالی درست میکنه گرایش به کارگردانی داره ومورد علاقه دخترشه

این روزها مشغول چه کاری بودید ؟

مشغول کارگردانی فیلم یو می اور هوم .این روزها تمام وقت تلفن همراهم خاموش بود چون نمیخواستم چیزی باعث ِ حواس پرتیم بشه .حالا که فیلمبرداری تموم شده شما دوباره من رو در حال ِ بازی در فیلمها وتبلیغات  خواهید دید .در حال حاضر من در حال ِ بازی در فیلم  sunday  هستم واین تفریح خوبیه

ولی تلفن شما همیشه خاموشه .یه بازیگر میتونه اینطوری در وقتهای  ِ کاری خودش صرفه جویی کنه ؟

چرا که نه ؟این انتخاب منه .این راهیه که من همیشه انجام میدم

چه چیزی باعث شد که شما تصمیم به کارگردانی بگیرید ؟

من همیشه دلم میخواست که کارگردانی کنم .اما در واقع من یه بازیگر شدم واین باعث قصور وکوتاهیم در این زمینه شد .من به عنوان یه دستیار در کنار شیکر کاپور شروع کردم .همچنین تدوین (مونتاز)رو هم یاد گرفتم .برای یو می اور هوم من طرحی داشتم که پایه ی خط داستانیش رو نوشتم وبه نویسندگان دیگه هم دادم تا دراین مورد باهام همکاری داشته باشند .من تصمیم فوری برای کارگردانی این فیلم گرفتم که توسط خودم هم انجام بشه .اگر من شب تصمیم به انجام  ِ کاری بگیرم صبح اون رو انجامش میدم

تصور میشد که شما فیلم اکشن بسازید ولی یه فیلم رمانتیک ساختید .این عجیب نیست ؟

(با خنده ای محجوبانه ) خوب من سعی کردم در این فیلم هر چه فکر وحس ِ عمیقی رو که در درونم بوده قرار بدم .من امیدوارم که تونسته باشم اون چه رو که میخواستم انتقال بدم .من فیلم بزرگی نساختم ولی سعی کردم که یه فیلم صادقانه بسازم .یو می اورهوم یه فیلم بیخود نیست این فیلم پر از صحنه های ناب وعالیه

من امیدوارم که تماشاگران هم به فحوای کلام پی ببرن ولحظه ها (وقتها ) رو در یه لحظه شون ببینند . اگر این کار رو هم انجام ندن امیدوارم که فکرش رو در سر داشته باشند

ایا شما مضطرب نیستید ؟

نه اصلا .من همیشه در مورد چیزی که انجام میدم مطمئنم .چه مربوط به کار باشه وچه نباشه دست ِ من نیست .من در ذهنم این نظر رو دارم که فیلم رو (یو می اور هوم ) با موفقیت تموم کنم

ولی ایا شما یه فرد ِ رمانتیک هستید ؟

من واقعا نمیدونم .خوب من فکر میکنم که هر شخصی رابطه عاشقانه رو با او (مونث ) یا او (مذکر ) داره .البته عشق فقط به یه شخص نمیتونه ارتباط داشته باشه میتونه به ماشین - به کار- به سیگار هم باشه .شما میدونین که من سعی دارم چی بگم

دخترتون نیسا میدونه که شما یه بازیگر هستید ؟

ا ُ ه  بله اون اینو میدونه .اون فیلمهای منو میبینه .حتی اگه من دلم نخواد که اون فیلمها رو تماشا کنه کسی نمیتونه این روزها از تماشای تلویزیون جلوگیری کنه او هر بازیگری رو میشناسه واین آگاهی برای سنش بیش از حده (پس حتما میدونه که مامانش با شاهرخ خان بهترین زوج هستند ) یه روز که من در حال رانندگی کردن بودم او یه بنر تبلیغاتی از sachin Tendulkarمیبینه ویه دفعه میگه : اون ساچینه .من ازش پرسیدم اگه اونو میشناسه اون کیه واون جواب داد "اره من میشناسمش اون بیسکوییت میفروشه "(منظورش تبلیغ بیسکوییت بوده عسلم )( اجی با لبخند ) بنابراین شما باید خودتون ببینینش دخترم یه دختر ِ باهوش ِ بانمکه(دورش بگردم که هر چی خصوصیت مثبت ِ از عسلم داره من الان اصلا تعصبی صحبت نکردما )

چه کسی هنرپیشه مورد علاقشه ؟

خوب اگه ازش بپرسین اون میگه که باباش هنرپیشه موردعلاقشه

کارگردانی کردن همسرتون کاجول چطور بود ؟

خیلی خوب (نرما ل) بود .ما در واقع اصلا متوجه نبودیم که با هم ازدواج کردیم  ما خیلی خوب کار کردیم

کاجول اخیرا گفته که شما یه آشپز فوق العاده هستید .چه چیزی شما رو علاقه مند به اشپزی میکنه ؟

(لبخند میزنه ) اشپزی کردن برای من تفریحه .من میتونم هر چیزی رو از خوراک چینی تا مغولی درست کنم .من حتی میتونم بریانی درست کنم .این خصوصیت رو از پدرم برداشتم او عالی اشپزی میکنه

دوست خوب شما امیرخان هم با Taare zameen par  به کارگردانی روی اورده .ایا شما بهم نکته یا چیزی گفتید ؟

درواقع ما حتی در این مورد صحبت هم نداشتیم ولی این اتفاق خوبی بود که شما منو از این موضوع  با خبر کردید

ایا شما این طرح رو ندارید که یه کارگردان ِ کامل وتمام عیار باشید ؟

من واقعا نمیتونم بگم .کارگردانی کردن الهام بخشیه اگه بخوام یه عقیده ای رو که دارم الهام بخشی کنم خودم انجامش میدم  در غیر این صورت خیلی خوشحا ل میشم  که در فیلمهای کارگردانان تونای دیگه بازی کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
سونیا سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 19:09

وبلاگ خوبی بود.


هزار هزاران بوسه

تقدیم به همه ی رز دوست ها

مریم جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 18:35 http://www.kate-mara.blogfa.com

سلام

حشمت پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 22:27

حالا این ان منا کی هستند که این قدر قلم فرسایی می کنی ؟یه مشت کونی عوضی که سوراخ کونهاشون از دهنه توالت بزرگتره چه زن و چه مرد همش دارن می دن !سرگذشت ادیسونی ،مادام بواری یه آدم حسابی معروفی بذار بابا !

maryam goli دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:20

baba kasi ham inaro mikhone?
sho khareji bezari bhtare
tarafdaram dard

خالد گل دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:35

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد